marți, 10 aprilie 2012

Școala altfel

         Luni 2 aprilie 2012, orele 11,00 am primit vizita elevilor clasei a X-a de la Grupul Scolar Agricol Cazanesti, însoțiți de d-na diriginta, vizită ce se datorează programului ”Scoala altfel” ce se desfășoară în perioada 2-6 aprilie.
         Le-am prezentat o expoziție de carte din domenii diferite de activitate.Din cărțile expuse, elevii și-au ales câte una și pe baza acesteia au întocmit câte o fișă de lucru.
         Miercuri 4 aprilie , am desfășurat un program pentru elevii claselor I-IVB. În deschidere li s-a prezentat o expoziție de carte pentru copii, având în vedere că în data de 3aprilie este Ziua Internațională a Cărții pentru Copii, iar pe 2 aprilie a fost ziua de naștere a scriitorului H.C.Andersen, iar săptămâna 2-8 aprilie am numit-o ”Săptămâna lecturii”și a cărții pentru copii, ce face parte din programul ”Primăvara bibliotecilor”. Pe video proiector le-am prezentat basme și povești de H.C.Andersen.







































































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu