vineri, 12 august 2022

 ,,PASIUNI DE VACANȚĂ PENTRU PITICI CU LIPICI!”

SĂPTĂMÂNA A PATRA


    În această săptămână, ne-am delectat cu lecturile ,,Vrăbiuța” din care am aflat că lăcomia este o stare care face rău omului atât în relația cu ceilalți cât și pentru sine, adică se dezumanizează și ,,Cei patru frați” care ne arată că ,,meseria este brățară de aur” și întotdeauna trebuie să știm o meserie care poate să ne scoată din necaz.
    Tot în această săptămână am avut ora de cinema. Copiii au vizionat desenul animat ,,Pescarul și soția sa” în care a fost vorba tot de lăcomie. Plecând de la acest desen animat am desfășurat o oră de gramatică, pentru că suntem în vacanță dar nu trebuie să uităm de școală și am identificat omonime, antonime și sinonime.
    Ca activitate practică am confecționat brățări și coliere din  paste făinoase frumos colorate.
    Pentru că nu poate exista gramatică fără matematică, le-am făcut copiilor o surpriză și am desfășurat o oră de matematică dar de data aceasta matematică distractivă. Cu ajutorul acestor teste orice copil iubitor de matematică, indiferent de vârstă își poate încerca  ascuțimea minții. Așa au făcut și ai noștri copii. Și, să vă spun ceva: chiar au reușit să răspundă la toate întrebările!
    Felicitări dragi copii!
















































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu