vineri, 1 septembrie 2023

 EXCURSIE

,,BIBLIOTECA DE VACANȚĂ”






    Joi, 31 August 2023, elevii care au participat în vacanța de vară la proiectul educațional ,,Biblioteca de vacanță”, organizat și desfășurat pe parcursul lunilor iulie-august în Biblioteca ,, Ion Creangă” Căzănești, au fost răsplătiți pentru toată munca depusă cu o binemeritată excursie, în județul Buzău.

    Ziua a început cu o oră de geografie la Vulcanii Noroioși, apoi am mers la Herghelia de la Cislău, unde am văzut descendenți ai unor campioni din rasele cabaline Ghidran și Pur Sânge Englezesc, am făcut un popas la Barajul de la Siriu,  acolo am primit lecții de pescuit de la un pescar profesionist și ziua s-a încheiat cu un moment pentru suflet, cu o vizită la Mănăstirea Ciolanu, unde am mulțumit Domnului pentru toate darurile primite.












































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu