vineri, 28 februarie 2020




                              MARIN SORESCU - ,,CITEȘTE ROMÂNEȘTE!”

                           ,,Ploaia de tei prepar-un ceai
                                                   Și zice: o lămâie n-ai?
                                                     Eu n-am văzut în luna mai
                                                          Dar aia este: de dai n-ai.”
                                                                            Marin Sorescu

         Vineri, 28 februarie, s-au împlinit 84 de ani de la nașterea scriitorului contemporan Marin Sorescu.
             L-am omagiat în bibliotecă, împreuna cu un grup de elevi ai Liceului Tehnologic, alături de care am evocat viața și activitatea scriitorului, am citit din volumele sale de poezii și din cărțile pentru copii care sunt numeroase: ,,Unde fugim de-acasă?”, ,,Cirip - ciorap”, ,,Lulu și Gulu-Gulu”, ,,Din grădina copilăriei”.






 
,,Dodă, dodă, dardă, durdă,
Cucul cântă, miei zburdă
Dodă, dodă, dadă, dadă
Nu vezi petic de zăpadă.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu