joi, 13 iulie 2023

 ,,BIBLIOTECA DE VACANȚĂ”

SĂPTĂMÂNA A DOUA


        A doua săptămână a proiectului a debutat cu ,,Ora de lectură”. Am citit fabulele ,,Lupul și câinele slab” și ,,Iepurele și țestoasa”, din care am avut de învățat următoarele: ,, Nu te baza pe ce ar putea să fie. Profită de ceea ce este sigur!” și ,,Departe nu ajunge cel ce fuge mai repede, ci acela care e mai ambițios!”. Apoi am continuat cu deslușirea unor jocuri de perspicacitate și am început să creăm obiecte din bețe de chibrit. Mai mult sau mai puțin talentați, ne-am dat silința pentru a realiza lucruri frumoase, care să bucure atât sufletele copiilor cât și pe ale dumneavoastră, ale privitorilor.
































        A doua întâlnire a săptămânii a continuat cu lectura, din care am învățat ceva: ,,Bucură-te de ce ai, nu te mai plânge întruna! Fii fericit cu-al tău trai, căci viața e doar una!”. Apoi am continuat cu jocurile de matematică distractivă și ne-am întrecut într-o competiție sportivă jucând ,,Mini baschet”. 

    Cei trei finaliști au fost Dinu Eduard, Lazăr Georgiana și Stoica Adelina. 

    Vă las pe voi să ghiciți câștigătorul, conform proverbului ,,Cei din urmă vor fi cei dintâi!”. Și de data aceasta am avut parte practică, am definitivat obiectele din bețe de chibrit, începute cu două zile înainte. 









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu