vineri, 7 iulie 2023

 PROIECT EDUCAȚIONAL

,,BIBLIOTECA DE VACANȚĂ”



    Așa cum v-am obișnuit de câțiva ani, lunile de vară le dedic copiilor din localitate, cărora le-am pregătit și anul acesta diverse activități instructiv - educative.

    Proiectul intitulat  ,,Biblioteca de vacanță”, îmbină lectura cu matematica, jocul de perspicacitate, gramatica și partea practică, creativă. Acesta urmărește cunoașterea și prețuirea valorilor spirituale  ale poporului român, păstrarea tradițiilor și obiceiurilor naționale, implicarea elevilor în organizarea unor activități cu caracter extracurricular, stimularea lucrului în echipă, identificarea propriilor valori și ale grupului din care fac parte.

    Săptămâna aceasta, în prima zi a proiectului am lecturat ,,Bucle aurii și cei trei urși”, ne-am verificat logica prin jocuri de perspicacitate, am vorbit despre emoții, le-am identificat și am văzut cât este de important să recunoaștem emoțiile pentru noi pentru că ne transmit mesaje despre nevoile noastre dar și pentru semenii noștri, pentru că îi putem ajuta să depășească anumite situații și am plantat semințe de flori în pahare pe care le-au personalizat prin diferite tehnici.























    A doua zi a proiectului am lecturat două fabule ,,Vulpea și barza” și ,,Găina cu ouăle de aur” din care s-au desprins două morale ,,Ce ție nu-ți place, altuia nu face!” și ,,Cine își dorește totul poate să rămână fără nimic”. Apoi am continuat cu jocuri de perspicacitate și am pictat cu diferite obiecte avute la îndemână: bețișoare de urechi, furculițe, sticlă PET, dop de sticlă, tub de hârtie, roată LEGO etc.





































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu